Średni czas, jaki odbiorca przeznacza na rejestrację jednego obrazu lub hasła to ok. 1,2 sekundy!
Mając świadomość tego parametru, opracowujemy materiał tak, by odbiorca zdążył w tak krótkiej chwili zarejestrować markę, jej przekaz, argumenty oraz emocje. Ważne jest również pierwsze wrażenie, oraz samo zwrócenie uwagi grupy docelowej. Projekt użytkowy to nie tylko „ładny obrazek”, to świadomy projekt który powstał aby zrealizować założony cel.
Wizualny obszar marki to wyjątkowo istotna kwestia w budowaniu jej wizerunku. Jest jak ubiór, styl. Dzięki niemu marka może być postrzegana jako, profesjonalna, luksusowa, lub kierowana do konkretnej grupy np. amatorska ale dobrej jakości. Źle skrojony, może jednak oddziaływać negatywnie i przynieść zupełnie odwrotny efekt. Wiemy jak uniknąć tego błędu.
Nie trać czasu na koordynację pracy wielu podwykonawców
Powiedz nam czego potrzebuje Twój biznes lub pozwól nam to zdefiniować. Zorganizujemy wszystko a Ty jedynie zaakceptujesz naszą pracę. Razem osiągniemy więcej. Po prostu zadzwoń lub napisz.