em_3 new logo

Prawdopodobnie to, co usłyszysz od nas
sprawi, że inaczej spojrzysz na swój biznes i markę.

To nieprawdopodobne, jak wiele energii tracą firmy na target bez potencjału, na wojnę z konkurencją czy kanały bez efektu. Oszczędzimy Ci tego.

BRAND. Let’s do it!

Oferujemy gruntowną pracę nad Twoją marką, opartą na sprawdzonym warsztacie doświadczonych fachowców, kreatywnych innowacjach on-line i off-line, technikach multichannelowych, taktykach marketingu relacji i reklamy narracyjnej. Dziś nowoczesne kanały komunikacji są dostępne prawie dla wszystkich, ale tylko nieliczni wiedzą, które wybrać, a które pominąć w strategii marki.

Bez względu na wybór drogi, każde działanie musi poprzedzać praca analityczna i koncept strategiczny. Nauczeni latami doświadczeń, robimy to w 5 etapach:


01_AUDYT 
by dowiedzieć się, kim jesteśmy, skąd przychodzimy i dokąd zmierzamy,
02_ANALIZY DANYCH
by poznać klienta i wybrać kaloryczne kanały komunikacji,
03_STRATEGIA MARKI
by ustalić, kim chcemy być, co przynosimy i dokąd chcemy zmierzać,
04_STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI
by tchnąć w markę życie, dać jej głos, wizerunek i siłę przekonywania.
05_KODYFIKACJA
by system reguł pomagał marce trzymać się obranej drogi i spójnej komunikacji.

Bez względu na zadanie – budowa marki od podstaw czy rebranding – etapy pracy są takie same, bo wynikają z logiki działania i dobrych praktyk marketingowych. Te z kolei, korzystają z baz danych, badań i analiz rynkowych, prognoz, wskaźników, trendów i… intuicji.

Przeszliśmy te kroki już wiele razy z naszymi partnerami. To daje nam  pewność, że nasza praca przyniesie oczekiwane efekty również dla Twojego biznesu.

Kampanie ON-line / OFF-line

Planujemy, tworzymy content, dystrybuujemy, optymalizujemy oraz sprawdzamy skuteczność. Z całą odpowiedzialnością za kompleksową obsługę kampanii reklamowych, od konceptu, wyboru narzędzi i przekazu, po techniczną realizację i raportowanie. 


01_Kampanie on-line


dla wyprzedzenia konkurencji w ruchu organicznym, zdyskontowania swoich przewag lub zbudowania lojalnej grupy odbiorców.

02_Kampanie w mediach społecznościowych


dla wzmocnienia świadomości marki, budowania trendów i kreowania potrzeb konsumenckich.

03_Promocje i kampanie off-line

dla zwiększenia lub modelowania sprzedaży, dla podniesienia poziomu lojalności, wprowadzenia nowego produktu lub testowania rynku.

04_Badanie skuteczności i optymalizacja działań


dla maksymalnego wykorzystania uzyskanych wyników i doświadczeń w przyszłych działaniach – peremanentna optymalizacja.


W konstruowaniu taktyk marketingowych istotne są dna nas dwie rzeczy.

Po pierwsze precyzja.
Warto wybrać mniej kanałów, ale uderzyć celniej mocniej. Dlatego szczegółowe zaplanowanie i przygotowanie kampanii, dobór kanałów, grup celowych, nośników, kreacji, czasu, a nawet kontekstu geograficznego, jest decydujące.

Po drugie mierzalność.
Każde sensowne działanie można policzyć, sprawdzić skuteczność i wykorzystać wiedzę do planowania przyszłych kampanii. Jeśli nie można, to oznaczy, że nasz klient wydał pieniądze na darmo.

Jeśli nie szukasz dróg na skróty, skontaktuj się z nami. Razem możemy osiągnąć więcej.


Marta Kalita

tel. [+48] 698 408 344
marta.kalita@em3-studio.pl

Mirosław Kalita

tel. [+48] 500 152 279
miroslaw.kalita@em3-studio.pl