em_3 new logo

Tysweld - re_branding

Po 25 latach działalności marki Tysweld  jako lidera dystrybucji materiałów spawalniczych, Zarząd podjął decyzję o budowie zakładu produkcji wysokiej jakości drutu spawalniczego, w oparciu o innowacyjną technologię oraz krajowe i europejskie surowce.

Podjęliśmy zadanie wprowadzenia nowego produktu na rynek, oraz repozycjonowania marki Tysweld z dystrybutora produktów importowanych na producenta wysokiej jakości drutu spawalniczego do zastosowań profesjonalnych.

Opracowaliśmy kompleksową koncepcję komunikacji, którą poprzedził szereg badań oraz analiz, m.in. oferty konkurencji, oczekiwań na poszczególnych szczeblach od managera, zakupowca po użytkownika końcowego / spawacza, poziomów decyzji zakupowych, modeli dystrybucji czy pozycji w łańcuchu dostaw wraz z oczekiwaniami elastyczności / dopasowania.

Przygotowaliśmy pakiet narzędzi w tym:
– strategię komunikacji wraz z selekcją oraz rekomendacją kanałów komunikacji,
– media plan wraz z harmonogramem komunikacji,
– content oraz nośniki dla poszczególnych mediów,
– kompleksowy rebranding.

Przykład tego ostatniego, czyli nowy, zaprojektowany przez EM3 system identyfikacji marki Tysweld prezentujemy poniżej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share