01_Kampanie SEM/SEO i Google ADs
dla wyprzedzenia konkurencji w ruchu organicznym, zdyskontowania swoich przewag lub zbudowania lojalnej grupy odbiorców.
02_Kampanie w mediach społecznościowych
dla wzmocnienia świadomości marki, budowania trendów i kreowania potrzeb konsumenckich.
03_Promocje i kampanie off-line
dla zwiększenia lub modelowania sprzedaży, dla podniesienia poziomu lojalności, wprowadzenia nowego produktu lub testowania rynku.
04_Badanie skuteczności i modelowanie działań
dla maksymalnego wykorzystania uzyskanych wyników i doświadczeń w przyszłych działaniach – premanentna_optymalizacja.
Po pierwsze, warto wybrać mniej, ale uderzyć celniej. Dlatego przygotowanie kampanii, dobór kanałów, grup celowych, nośników, kreacji, czasu, a nawet kontekstu geograficznego, jest decydujące.
Po drugie, każde sensowne działanie można policzyć, sprawdzić skuteczność i wykorzystać wiedzę do planowania przyszłych kampanii. Jeśli nie można, to oznaczy, że nasz klient wydał pieniądze na darmo.